Kloosterstraat 70, 2910 ESSEN +32 36901910 info@dbm-essen.be

Schoolboeken bestellen

Onze school werkt sinds enkele jaren samen met de boekenfondsservice van Iddink om schoolboeken te bestellen.

De boekenlijst van 2023-2024 vindt u hier.

Samen met onze school heeft Iddink de boekenlijsten voor al onze leerjaren en studierichtingen klaargemaakt.

Na bestelling via een persoonlijk account levert Iddink de schoolboeken bij u thuis.

De bestelling is vrij eenvoudig:

1.  Ga naar www.iddink.be, klik eerst op leerling, vervolgens op de optie ‘Bestellen’.
Indien u nog geen persoonlijk account heeft, kies dan voor registreren. Na het inloggen met uw persoonlijk account of het registreren en het invoeren van uw schoolcode van 2023-2024 (CZD7H3YQ) kan u bestellen.

2. Ga naar www.iddink.be en klik op de optie ‘Bestellen’. U moet hier weer je schoolcode invoeren.

Bestel liefst voor woensdag 5 juli 2023 zodat u in september met de juiste boeken kan starten!

Op www.iddink.be kan u makkelijk een vraag stellen. U vindt daar ook meer uitleg over het inleveren en bestellen van uw boeken. U kunt Iddink eventueel telefonisch bereiken op werkdagen van 08.00 tot 17.00 uur, via het telefoonnummer 014 30 41 70.